KONFERENCJA DIGITAL SIGNAGE TRENDS 2018 – innowacje w digital merchandisingu i strategiach omnichannel
Jubileuszowa, piąta edycja konferencji Digital Signage Trends odbędzie się 13 września br. w Warszawie. W trakcie spotkania omówione zostaną m.in.: kluczowe zagadnienia i trendy z zakresu komunikacji cyfrowej, digital merchandisingu, strategii omnichannel, czy kreacji kontentu. Zostaną również przedstawione najciekawsze case studies. W strefie EXPO będzie można natomiast wziąć udział w warsztatach oraz zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami produktowymi. Wydarzenie organizowane jest pod patronatem stowarzyszenia Polish Digital Signage Association.
2018-06-28, 17:51

Konferencja Digital Signage Trends (www.digitalsignagetrends.pl) to największa międzynarodowa konferencja w całym rejonie Europy Centralnej i Południowo-Wschodniej, poświęcona tematyce nowoczesnej komunikacji cyfrowej. Wydarzenie kierowane jest do m.in.: inwestorów, właścicieli i użytkowników systemów DS, marketerów, twórców kontentu DS, domów mediowych, integratorów i producentów rozwiązań DS, architektów i projektantów wnętrz, konsultantów, jak również do ekspertów oraz pasjonatów branżowych.

Dzięki udziałowi w DST 2018 uczestnicy dowiedzą się m.in. jak projektować nowoczesne wystawy oraz przestrzeń z wykorzystaniem nośników cyfrowych, kreować angażujący kontent, wykorzystać nowoczesne środki przekazu do własnej strategii omnichannel oraz do stworzenia wyjątkowego elementu Customer Experience. W trakcie spotkania zostaną przedstawione też przykłady zastosowania ciekawych interakcji z klientem, wykorzystujących rozwiązania dotykowe, sensory, Internet Rzeczy (IoT),  rzeczywistość rozszerzoną (AR), czy też systemy kolejkowe oraz way-finding. Uczestnicy zyskają także wiedzę z zakresu wdrażania i wykorzystania systemów Digital Signage w poszczególnych branżach.

Istotnym elementem programu będą także prezentacje studiów przypadków połączone z praktycznymi sesjami i warsztatami dedykowanymi dla konkretnych grup uczestników. Zaprezentowane będą  m.in.: wdrożenia  z sektorów: retail, kultury (muzea), sportowego, bankowego, rozrywkowego, użyteczności publicznej.

Podczas konferencji  realizowane będą także sesje i warsztaty dedykowane:

  • Content Day - kreacja kontentu Digital Signage (tekst, grafika, video) – reklama i informacja
  • Akademia DS – podstawy tworzenia systemów Digital Signage
  • Warsztaty dla muzealników – Digital Signage jako skuteczne narzędzie promocji  dziedzictwa kulturowego  w obiektach muzealnych
  • Technology Day - nowości z zakresu technologii i oprogramowania
  • DOOH – dla specjalistów  zainteresowanych rynkiem reklamy  w sektorze DS. Omówione zostaną kampanie reklamowe i  najciekawsze spoty DOOH

W trakcie konferencji odbędzie się również bardzo oczekiwana premiera specjalnego raportu DS – pierwszej w Polsce publikacji przedstawiającej aktualny stan rozwoju polskiego rynku Digital Signage oraz zawierającej kluczowe dane liczbowe, studia przypadków,  wywiady i opinie  ekspertów. Spotkanie zakończy Gala PDSA, na której wręczone zostaną nagrody PDSA Awards dla najlepszych rozwiązań DS, najlepszych inwestorów i użytkowników tych systemów.

Konferencja DST 2018 odbędzie się 13 września br. w Warszawie, a udział w niej jest możliwy po wcześniejszej rejestracji online. Przedstawiciele organizacji i instytucji non-profit oraz użytkownicy systemów DS wybranych sektorów mogą wziąć udział w konferencji BEZPŁATNIE! Obowiązuje kolejność zgłoszeń i termin wskazany przez Organizatora.

REJESTRACJA >>>>

WIĘCEJ INFORMACJI O KONFERENCJI >>>

Szczegółowych informacji udziela:

Anna Szuber

Marengo

+48 662 031 083, 12 413 52 02

e-mail: konferencja@digitalsignagetrends.pl

Patronat medialny nad DST 2018 objęli: AVIntegracje, Marketer+, OOH Magazine, Visual Communication, Businessman.pl, digitalsignagenews.pl, signs.pl, przegladhandlowy.pl, handelextra.pl, newsroom.tv, fashionbusiness.pl, nowoczesnekino.pl, bizneswpraktyce.com, handelwpratykce.pl.

KONTAKT / AUTOR
Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.