Sharp Europe konsoliduje i repozycjonuje swoją markę pod hasłem: „One Sharp” Digital Experience.
Sharp Europe, wiodący dostawca produktów i usług z zakresu technologii biznesowych, ogłosił dziś wprowadzenie nowej koncepcji marki: „One Sharp” Digital Experience. Ta strategiczna zmiana, wzmocniona nową identyfikacją wizualną, stanowi istotny kamień milowy w nowym kierunku biznesowym Sharp Europe.
2025-11-03, 12:21

Czerpiąc z ponad stuletniego doświadczenia w dziedzinie innowacji, Sharp Europe otwiera nowy rozdział w usługach IT zorientowanych na klienta. Nowa oferta opiera się na kompleksowym portfolio rozwiązań w zakresie cyberbezpieczeństwa i transformacji cyfrowej, wzmocnionym przez przejęcie firm ITpoint, wiodącego dostawcy usług zarządzanych oraz Apsia, eksperta w integracji aplikacji biznesowych w chmurze.

Konsolidacja obejmuje również włączenie Sharp Display Solutions Europe (SDSE) do portfolio Sharp Electronics Europe (SEE), co wzmacnia ofertę technologiczną marki.

Komentując wizję nowych działań firmy Sharp w świecie usług cyfrowych, Joe Tomota, President Sharp Europe, powiedział: „Wiemy, że nasza marka jest bardzo bliska ludziom i firmom na całym świecie. Ta konsolidacja biznesu i repozycjonowanie marki są symbolem tego, dokąd zmierzamy. Łączymy doświadczenie firmy Sharp w zakresie usług IT, usług związanych z zarządzaniem dokumentami i drukiem, technologii audiowizualnych oraz rozwiązań dla miejsc pracy w ramach jednej, spójnej tożsamości”.

„Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w dostarczaniu innowacyjnych produktów i rozwiązań audiowizualnych w wielu branżach, mamy teraz możliwość kształtowania szerszego krajobrazu cyfrowego. Nasz świat staje się coraz bardziej wizualny i sensoryczny, a my musimy na to zareagować.

W miarę jak Sharp Europe integruje najbardziej nowoczesne rozwiązania Sharp w branży wyświetlania obrazu pod jedną marką, tworzymy przyszłość, w której technologia, kreatywność i współpraca łączą się, aby pomóc naszym klientom naprawdę się rozwijać” – podsumowuje Tomota.

Ta strategiczna zmiana potwierdza ciągłe inwestycje Sharp w innowacje oraz zaangażowanie firmy we wspieranie organizacji w zabezpieczaniu działalności, zwiększaniu wydajności i odkrywaniu nowych możliwości – jako zaufanego partnera technologicznego dla firm każdej wielkości.

Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę: www.sharp.pl

 

 

KONTAKT / AUTOR
Anna Wrzesińska
Lucky Monday PR&Events
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.